HTML

Hattyúfalva

A következő három évet Hattyúfalva közelében, a University of Warwickon töltöm. Ha valami érdekessel találkozom, azt megírom. Vagy nem.

Amerika, London, Párizs

Nincs megjeleníthető elem

armyworm

Nincs megjeleníthető elem

Brighton

Nincs megjeleníthető elem

2010.04.10. 12:01 vincemate

42. Hattyúfalva mellett 15. — Arakhné

 Egy akkora pók terpeszkedik odalent a mosogatóban, amekkorát még nem láttam.

 Ha most egy pókoshorror filmben lennénk, kb. valamil ilyesmi lenne a közelgő invázió első jele. Nem természetellenesen nagy, de azért ahhoz épp elég, hogy a kislányok visítva rohanjanak ki a családi ház konyhájából a hátsókertbe, ahol apu épp füvet nyír. Aztán jönne apu, a racionális — a későbbi első áldozat — és egy csapással végezne vele. Utána pedig kiselőadást tartana a még mindig kissé megszeppent lányainak arról, hogy nem kell félni a pókoktól, ők is a természet részei, de ha mégis félnek tőle, akkor csapják csak agyon, és máris minden renben van. Innen tudnánk, hogy semmi sincs rendben. Persze hamar kiderülne, hogy ez a pók csak a legegyszerűbb közkatona volt. Az anyapókkirálynő viszont egyetlen halált sem hagy megtorlatlanul.

 Próbáltam a békés megoldást: késsel megkocogtattam a mosogató szélét, hátha elmegy, ő viszont azonnal támadóalakzatba fejlődött, úgyhogy inkább hagytam, és bezárkóztam a szobámba. Ha nem lenne több bejegyzés, akkor vigyázzatok a pókokkal.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hattyufalva.blog.hu/api/trackback/id/tr261909368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Poros Julcsi 2010.04.11. 10:58:58

Leforrázás forróvízzel, megfullasztás bögrével -- ezek az első ötleteim. Ha még aktuális.
Nálam a csótányok jelentek meg néhány napja a jóidővel együtt, és mivel nem volt időm azóta csótányirtásról gondoskodni, kénytelen voltam hozzászokni a gondolathoz, hogy most egy ideig vannak ezek a lakótársaim. Ez az igyekezetem az álmaimban úgy jelenik meg, hogy minden éjjel szerepelnek csótányok az álmomban, egyre nagyobbak, legutóbb már macskaméretűek voltak, viszont egyre kevésbé félek tőlük -- álmomban.

vincemate 2010.04.11. 11:54:06

@Poros Julcsi: Ezt most valami politikai allegóriának szántad? :)

Egyébként persze, hogy kinyírhattam volna, csak nem akartam. Mert mi van, ha tényleg jönnek a többiek, és bosszút állnak?

Poros Julcsi 2010.04.12. 20:52:58

Nem annak szántam, de tetszik az ötlet! Remélem mondják majd száz év múlva a diákok ezt a kis szösszenetemet elemezgetve, hogy "A költő ezzel azt akarta mondani, hogy..."

Amúgy én azt tanultam, hogy a pókokat azért nem szabad megölni, mert megeszik a szúnyogokat meg a legyeket.

Aztán: elgondolkoztatott az anyapókkirálynő kifejezésed, aminek analógiájára megalkottam azt a szót, hogy anyaméhkirálynő. Ez is nagyon költői, ugye?

És hogy legyen egy kis szokásos magyartanáros kötözködés is: szerintem az úgy nem jó, hogy pókoshorror film, hanem szerintem úgy kell írni, hogy pókos horrorfilm.

Na szia! :)
süti beállítások módosítása