HTML

Hattyúfalva

A következő három évet Hattyúfalva közelében, a University of Warwickon töltöm. Ha valami érdekessel találkozom, azt megírom. Vagy nem.

Amerika, London, Párizs

Nincs megjeleníthető elem

armyworm

Nincs megjeleníthető elem

Brighton

Nincs megjeleníthető elem

2009.11.17. 18:00 vincemate

32. Hattyúfalva és Széphazám közt — Úticélunk vége

Tegnap megvettem a repülőjegyet. Illetve ez nem ilyen egyszerű: mert amikor rákattintottam a fizetés megerősítése gombra, és megjött az sms, hogy levették a számlámról a pénzt, a gép kiírta, hogy túlléptem az időkeretet és kezdjem újra.

Ekkor majdnem lefordultam a székről, de inkább befordultam a szemináriumi terembe, és felhívtam az angliai Malév irodát, ami persze akkor már (fél 6) zárva volt. Akkor vettem egy levegőt és felhívtam a pesti irodát, ahol minden korábbi tapasztalatommal ellentétben azonnal felvették. (Még mielőtt kijöttem, kellett tőlük valami infó, úgyhogy megkértem Danit, hogy hívja fel őket, amíg én csomagolok. Szerintem ő még azóta is bármikor el tudja mondani az akciós ajánlatokat, amikkel várakoztatás közben szórakoztatták.)

De hogy a happy endre térjek, utánanéztek, megtalálták a foglalást, megadták a foglalási kódot, és mondták, hogy azért telefonáljak nekik később, hogy tényleg rendben van-e. Na, még egy fél óra izgalom, de aztán rájöttem, hogy ki is próbálhatom a foglalási kódot az online ellenőrző rendszeren, és követték a tettek a gondolatot, és működött. Két darab Confirmed felirat vöröslött, úgyhogy december 16-a és január 10-e között otthon leszek. Jó lesz, különösen az esztétika államvizsga, és a latin tanári, már ha sikerül elintézni, merthogy az utóbbihoz elfelejtették az interneten közzétenni a jelentkezési határidőt (vagy csak én nem találtam), és így megint lekéstem...

*   *   *

Az iméntiekből talán már kiderült, nem csak megírtam, de le is adtam az esztétikás szakdolgozatomat. Illetve a leadás valójában komoly családi összmunka eredménye, amely nélkül nem győzhettem volna le azokat az ellenséges tényezőket, amelyek mindenáron szerették volna meghiúsítani a leadást.

Így az angol postások épp akkor sztrájkoltak, amikor haza akartam küldeni az eredeti aláírt példányát a nyilatkozatnak, hogy nem plagizáltam. Majd a magyar posta alkalmazottja következett, akinek meg sem fordult a fejében, hogy ha a levél A4 méretű, és ezért nehézkesen fér bele a postaládába, akkor nem az a megoldás, hogy addig szuszakolja, amíg sikerrel jár, hanem esetleg becsönget az ajtón és odaadja kézbe. Így aztán — most életem egyik legsötétebb titkát árulom el — családom igen helyesen úgy döntött, hogy a beszkennelt, átküldött és kinyomtatott változatot köttetik bele a szintén általuk kinyomtatott dolgozatba. 

De a mai történet tanulságát mégis főképp Dani tevékenységének következtében vonhatjuk le. Dani ugyanis ismét bebizonyította, hogy a nagy gonosz tanulmányi osztály legyőzhető. Tavaly kb. ugyanilyenkor sikerült neki ingyen, munkaidőn kívül (!) elintézni a latinos szakdogám címváltoztatását, és még kedvesek és segítőkészek is voltak vele. Most pedig arról győzte meg a tanulmányi osztályt, hogy Az angol reneszánsz tragikomédia és annak modern értelmezése cím tulajdonképpen azonos a négy évvel ezelőtt leadott A modern tragikomédia címmel, valamint bemondásra elhitték neki, hogy van egy középfokú francia nyelvvizsgám. 

Nodehát, mostmár nem csak apa, de mi is jól tudjuk: helyes munka- és időbeosztással minden nehézséget át lehet hidalni bizony!

 

16 komment

Címkék: budapest hazám hazám angolok


A bejegyzés trackback címe:

https://hattyufalva.blog.hu/api/trackback/id/tr61531573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.17. 21:55:18

amikor rosszat álmodom, néha most is eszembe jut a malév ajánlata. ébren már sosem. Sokat dolgoztunk a problémán Zsigmonddal, miután már nem ért rá, segített egy haverja Károly, mostanában egész komolyan nyomom az álomfejtést, barátomon, Sándoron, Zsigmond tanítványán és páciensén ki is próbálhattam

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.17. 21:56:43

nyugodtan mondjuk ki: a világ legjobb száma az apa kocsit hajt; a btk tanulmányin meg úgy gépel a csaj, hogy elfehéredik az ujja.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.18. 00:07:42

várjál csak: a végére eddig nem is figyeltem fel. a helyes időbeosztás - fogadd el - nem az erősséged. Ha az lenne, nem töltöttem volna cirka 1-1,5 órát pénteken a jobbik táborhelyén.

vincemate 2009.11.18. 01:40:27

@calam (vdani): Apa legyint..., és apa kocsit hajt.

molnarcili 2009.11.18. 08:48:11

Ügyesek vagytok, gratula! Mostmár akárhogy is 28 év: 3 MA. (Bele se kezdj abba, hogy még hátravan az államvizsga! majd a Dani megyek, és leteszi neked :-) )

molnarcili 2009.11.18. 08:49:46

@Ilic: Úgy értem: "majd a Dani bemegy, és leteszi neked." (Ez már az időskori afázia, neked is jön hamar.)

vincemate 2009.11.18. 13:06:51

@calam (vdani): Akkor van egy jó programom számotokra, csak kicsit sietnetek kéne, hogy ideérjetek:

Dear All.

PLease note that this week's research seminar takes place in room H545 on Wedneday afternoon at 1:00.

The seminar will be with Dr Janet Campbell:

'Telepathy and its Vicissitudes: Freud, Ferenczi and the secrets of the non-repressed unconscious'

Refreshments will be available as usual.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.18. 13:27:45

@vincemate: hú, rohanunk, szólhatok károlynak is?

vincemate 2009.11.18. 14:19:03

@calam (vdani): hat, ugy tudom Zsiga es Karcsi kozott nem volt felhotlen a viszony az utobbi idoben... nem biztos, hogy igy kene ujra talalkozniuk...

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.11.18. 20:05:15

@vincemate: ki tudja, ez izgalmas álomfejtési gyakorlaton Sándoron, lehet, hogy mindent megold.

zozobra 2009.11.22. 20:12:37

hazajoveteled oromere (es szulinapod alkalmabol) kapsz egy jo kis videot.
www.youtube.com/watch?v=ErKhlyPyVrs
a rimek. a rendezes. a furdoruhak. az arcok.
erdemes elni.

vincemate 2009.11.23. 21:56:50

@zozobra: Köszi! De azért most appropriátabb lett volna, ha ennek a Lake Districtes verzióját küldöd:)

zozobra 2009.11.25. 17:49:33

ja megertettem. azt hittem valami ertelmesebbet mondasz.
süti beállítások módosítása