HTML

Hattyúfalva

A következő három évet Hattyúfalva közelében, a University of Warwickon töltöm. Ha valami érdekessel találkozom, azt megírom. Vagy nem.

Amerika, London, Párizs

Nincs megjeleníthető elem

armyworm

Nincs megjeleníthető elem

Brighton

Nincs megjeleníthető elem

2008.09.17. 01:05 vincemate

2. Az utazás

Megérkezésem egyhetes évfordulója alkalmából ideje belekezdeni az írásba. Úgyhogy kezdjük az elején.

 
Az utazás teljesen simán ment. Megérkezve a Gatwickre legalább 15 percet kellett sétálni az útlevél-ellenőrzésig, és közben végig egy tolerancia-reklámkampány hirdetései voltak kifüggesztve. Egy adag reklám mindig négy plakátból állt, kettőn-kettőn ugyanaz (mondjuk kettőn alma, kettőn banán), és ugyanaz a szöveg (utálom/imádom), csak mindig felcserélve. Vagyis amit az egyik szeret, azt a másik utálja és fordítva. (Sok változata volt, idős/fiatal, indiai/afrikai gyerek, raszta és rock énekes stb.) Mindenesetre tetszett az Élvezd a sokféleséget-szöveg.
 
 
Aztán a vonat is jól működött, minden interneten vásárolt jegyet sikerült begyűjteni az automatából (ettől kicsit féltem, de egyszerű volt). A londoni metróban mindenhol átengedtek a mozgássérültek/babakocsik számára épített extra méretű bejáraton, sőt, az egyik kaller még a liftbe is betessékelt „You can come this way, mate”-felkiáltással. A legnehezebb a London-Stratford vonatút volt, mert ez már délutánra esett, és a korai keléstől kezdtem bealudni, úgyhogy az ülésen talált Guardian oktatási mellékletével próbáltam magam ébren tartani.
 
Aztán Stratfordban laza 25-30 percet sétáltam teljes menetfelszerelésben, mire megérkeztem a Barbette B&B-be, ami nagyon kellemes volt. Dave fogadott (nem tudom hány éves lehetett, de mindig mondta, hogy öreg, nekem nem tűnt olyan soknak, mondjuk 65-re tippelek), akivel aztán a reggelik alatt csomót beszélgettem. A szálló másik üzemeltetőjével, James-szel csak egyszer találkoztam. Végig izgatott, hogy vajon hogy kell azt érteni, hogy Dave állandóan mint „my partner” beszélt James-ről, de ez végig nem derült ki.
 
Apropó Guardian: megosztanám az egyik kedvenc mondatomat, amit még a repülőn olvastam a Lonely Planetben. Az újságok bemutatását a bulvárlapokkal kezdi, ezek közül az utolsó a Sport. „A Sport a végsőkig fokozza az ízléstelenséget: történetei földönkívüliekről és hírességekről szólnak (néha egyazon cikken belül), a képeken levő félmeztelen nők arányai pedig valószerűtlenek."
Mára ennyi.

7 komment

Címkék: anglia london stratford upon avon


A bejegyzés trackback címe:

https://hattyufalva.blog.hu/api/trackback/id/tr64667147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.09.17. 12:14:47

nem kell a multi-kulti, miről beszélsz? :)
Na, de jó lett.
Ja, és jó reggelt!

Poros Julcsi 2008.09.21. 13:06:54

Honnan tudta a kaller a nevedet? Vagy a 'mate' jelent valami olyasmit angolul h csávókám? :)

vincemate 2008.09.21. 13:35:08

Bizonyám, ha tudta volna, hogy úgy hívnak, gondolom nagy M-mel ejtette volna a nevemet, mert itt elég udvariasok…:)

Poros Julcsi 2008.09.21. 19:21:46

a fenébe, sokkal viccesebb lett volna, ha tudta volna a neved... :( amúgy sejtettem, h ők nagyon udvariasok (vagy -ak? :) viszont a te helyesírásod színvonalában nem én vagyok az első ezen a blogon, aki kételkedik :)

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.09.21. 23:31:23

mindenkinek baja van a helyesírással. Én nem értem

vincemate 2008.09.22. 00:18:21

Na jó, nem te vagy az első, akinek baja van a helyesírásommal, de azért van is némi összefüggés, ugyebár. És ő is kb. annyira gondolta komolyan, mint te. Vagy...?

Poros Julcsi 2008.09.22. 13:20:11

Én komolyan azt hittem, hogy tudja a nevedet a kaller :)
süti beállítások módosítása