HTML

Hattyúfalva

A következő három évet Hattyúfalva közelében, a University of Warwickon töltöm. Ha valami érdekessel találkozom, azt megírom. Vagy nem.

Amerika, London, Párizs

Nincs megjeleníthető elem

armyworm

Nincs megjeleníthető elem

Brighton

Nincs megjeleníthető elem

2008.10.29. 00:05 vincemate

Szolgálati közlemény

Az előző napokat Londonban töltöttem, ahol nem nagyon volt internet (szemben a jelentős számú ismerőssel), ezért "hanyagoltam el" a blogot. (Az ezalatt keletkezett bejegyzést valójában még az elutazás előtt időzítettem be.) De ígérem, hamarosan jön az élménybeszámoló. Egyben bejelentem, hogy vasárnap éjfélig (gmt) lehet tippelni a kultúrtörténeti kvíz helyes megfejtésére, utána eredményt hirdetek és kinyilatkoztatok.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hattyufalva.blog.hu/api/trackback/id/tr42737724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molnarcili 2008.10.29. 01:55:03

Welcome back in Hattyúfalva. :-)
Küldd el a megfejtést e-mailbe, lécci, annyira kiváncsi vagyok már....

vincemate 2008.10.31. 02:07:17

Az volt a kérdés, hogy a Shakespeare Stratfordja- postban (hattyufalva.blog.hu/2008/10/23/13_hattyufalvi_setak_2_shakespeare_stratfordja) látott két ház közül melyik a hamisítvány, és melyik a kvázi "eredeti".
süti beállítások módosítása