HTML

Hattyúfalva

A következő három évet Hattyúfalva közelében, a University of Warwickon töltöm. Ha valami érdekessel találkozom, azt megírom. Vagy nem.

Amerika, London, Párizs

Nincs megjeleníthető elem

armyworm

Nincs megjeleníthető elem

Brighton

Nincs megjeleníthető elem

2009.10.10. 15:00 vincemate

25. Hattyúfalva mellett 3. — Utam az egyetemre

Coventry egy külvárosában, Canley-ben lakom a Sir Henry Parkes Road 227-ben. A ház (6-an lakunk benne) általában így néz ki:
 
De ha szerencsém van, akkor így:
 
Ez már határozottan kellemesebb, nem? Amikor reggel kilépek a kapun, két lehetőségem van. Vagy felszállok a házunk előtt megálló 12-es buszra, vagy elindulok gyalog, a kampusz központi része ugyanis csak 15 percnyi sétára van. Általában gyalog megyek, ilyenkor először is elsétálok két és fél körforgalom mellett:
 
 
Majd utána következik a Tesco. Erről most nem rakok be képet, hogy valamit adjunk a képzeletnek is!
 
És ahogy a Tesco benzinkútja mögött átmegyek az úton, máris a kampusz szélén vagyok. Itt egész kellemes út következik:
 
És már bent is vagyok a Humanities épületnél, vagyis a Bölcsészkarnál, ahonnan már tényleg csak 2 lépés a könyvtár. Általában ennek a harmadik emeletén töltöm a nap nagy részét, ott vannak az irodalommal kapcsolatos könyvek.
 

Szóval a napjaim mostanában ezen a viszonylaton telnek. Messzebb még csak kétszer merészkedtem, be Coventrybe, ami a másik irányban van a háztól, mint az egyetem és kb. fél óra busszal. De sok érdekeset még nem láttam ott, pedig azért biztos van, például a lebombázott katedrális maradványai. Majd ha már mást is láttam Coventryből, mint az Ikeát, akkor megírom. 

1 komment

Címkék: anglia közlekedés coventry warwick angol időjárás


A bejegyzés trackback címe:

https://hattyufalva.blog.hu/api/trackback/id/tr921436230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molnarcili 2009.10.11. 09:54:49

Jó a ház,nagyon kellemesnek néz ki. Majd remélem egyszer élőben is...
süti beállítások módosítása