HTML

Hattyúfalva

A következő három évet Hattyúfalva közelében, a University of Warwickon töltöm. Ha valami érdekessel találkozom, azt megírom. Vagy nem.

Amerika, London, Párizs

Nincs megjeleníthető elem

armyworm

Nincs megjeleníthető elem

Brighton

Nincs megjeleníthető elem

2009.12.07. 17:00 vincemate

33. Hattyúfalva mellett 8. — Tanmese

Néha kezdek megijedni, hogy valami megváltoztathatatlanul megváltozott.

Egyik éjjel, amikor ismét sikeresen túltoltam a kávét, fél háromkor elhatároztam, hogy talán ideje lenne megpróbálni aludni. Gondoltam, mást sem kell tennem, csak valami kellően unalmas olvasásába kezdeni, és pár perc alatt menni fog. Mivel épp Sir Philip Sidney Arcadia című románcát kell olvasnom (regény-szerű, kardos-romantikus, eléggé szellemes, késő 16. századi izé), gondoltam, a kritikai kiadás bevezetője éppen megfelel erre a célra.

Befeküdtem hát az ágyamba, magamra húztam a paplant és nekikezdtem a bevezetőnek. Aztán amikor azt vettem észre, hogy már három óra van, és még mindig izgalommal olvasom a különböző szövegvariánsok, kiadások, és a lehetséges források ismertetését, akkor kicsit megijedtem magamtól. Úgyhogy inkább letettem a könyvet, bekapcsoltam valami zenét, és hamarosan aludtam.

Tanulság: Gyerekek! Sose igyatok délután 4 után nagyadag filteres kávét, főleg ha frissen főzték!

6 komment

Címkék: anglia kávé sidney warwick


A bejegyzés trackback címe:

https://hattyufalva.blog.hu/api/trackback/id/tr421579932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molnarcili 2009.12.08. 08:49:20

Igaz! Bár én radikálisabb vagyok: egyáltalán nem iszom már kávét, de nem Sir Philip Sidney miatt, hanem a húgyhólyagom miatt. A kávé az ördög műve.

vincemate 2009.12.08. 11:09:06

Igen, ezt már akkoriban is rebesgették. Nem is beszélve a dohányról, az éppen aktuális új drogról...

Mondjuk én nem azt állítottam, hogy Sidney miatt nem iszom kávét, de most kihasználom, amit írtál. Kinek Sidney, kinek a húgyhólyag, ugye?

molnarcili 2009.12.08. 16:14:42

Kinek a sidney kinek a kidney.

Poros Julcsi 2009.12.09. 21:10:33

Délután 5-kor ittam egy feketét, kiváncsian várom, hogy elbír-e a három hónapos alváshiányommal... :)
süti beállítások módosítása