HTML

Hattyúfalva

A következő három évet Hattyúfalva közelében, a University of Warwickon töltöm. Ha valami érdekessel találkozom, azt megírom. Vagy nem.

Amerika, London, Párizs

Nincs megjeleníthető elem

armyworm

Nincs megjeleníthető elem

Brighton

Nincs megjeleníthető elem

2009.10.06. 09:00 vincemate

22. Hattyúfalva mellett 1. — Ó, a próféta lelke

Régi kedves olvasóim talán még emlékezhetnek: ott hagytam abba 2008. december 15-én, hogy elbúcsúztam Hattyúfalvától. És talán arra is emlékeznek, hogy egyik szorgos kommentelőm, az inkognitóját féltve őrző "ilic" az alábbi kommenttel zárta le a blog történetét:

Ajánlás:

Herceg, ládd, megtudtam, mitől döglik a légy,
Hogy az albioni gyep mindig zöldebb,
Hogy nem mind Arany, ami Shakespeare.
Mostpedig várom pályabéremet,
Egy újabb nagyszerű angliai grant-et.

 

Akkor még mind azt hihettük, ez lesz a (frappáns) vég. Csakhogy ilic akkori ártatlannak tűnő versikéje utólag jóslatnak bizonyult.

Így hát itt vagyok újra, ahol mindig zöldebb a gyep, Shakespeare-t nem Arany- vagy Nádasdy-fordításban olvassák (pedig ha tudnák...), a sört szobahőmérsékleten fogyasztják, és a boltok ötkor zárnak, nyilván a teaidőre való tekintettel.

Úgy döntöttem, hogy folytatom a blogot, és a címét is megtartom (hacsak nem változtatom Hattyúfalva mellett-re, majd meglátjuk), bár mostantól nem Stratford-upon-Avonből írok, hanem Warwickból. Jobban mondva Coventryből. De erről majd legközelebb.

Mindenesetre, ha igaz, itt fogom tölteni a következő három évemet.

6 komment

Címkék: anglia angolok coventry warwick


A bejegyzés trackback címe:

https://hattyufalva.blog.hu/api/trackback/id/tr401425951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nessus · http://blogmole.blogspot.com 2009.10.06. 11:18:33

Drága Mátém,
végre hallunk rólad.
Fogyassz helyettünk is,
már várjuk a fotókat.

Poros Julcsi 2009.10.06. 20:27:06

Jó ez a vers :)
Jó lesz ez a blog is.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.10.07. 00:20:07

Na, örülök, hogy végre beindult. És tök jó a hangulata, a végén még én is megkívánok egy teát.:)

molnarcili 2009.10.07. 23:29:39

Óh, igen, az én váteszi vénám! És örülök, hogy újra alkotói korszakban vagy, és nem folytatod a hallgatás éveit.

vincemate 2009.10.09. 15:17:35

@Ilic: Tudod, egyik reggel felébredtem, és rádöbbentem, hogy nem lehet mindig csak az íróasztalfióknak irogatni. Azóta egész más ember lettem, saját bevallásom szerint.

vincemate 2009.10.09. 15:18:05

@Nessus: "fogyassz helyettünk is": kávét? :)
süti beállítások módosítása